עבודות זכוכית כחלק משיפוץ נכסים למטרות השבחה

השבחת נכסים מהווה אמצעי חשוב להעלאת ערכם, בין אם כנכס מניב למטרות השכרה או כנכס המיועד למכירה. את המטרה ניתן להשיג במספר דרכים, כמו קבלת היתרי בנייה או שינוי הייעוד של המבנה, אך הדרך הנפוצה ביותר להשבחתו של נכס שיפוצו. השיפוץ עצמו עשוי להיות שינוי מבנה החלל והרחבתו, צביעת הנכס, שדרוג מרכיביו כגון חלונות וחיפויי זכוכית יוקרתיים, וכן הוספת רהיטים. יש לציין כי השיפוץ מערב בדרך כלל הליכים ביורוקראטיים, לצד עבודה עם בעלי מקצוע שונים כמו חברות המתמחות בייצור והתקנת זכוכית. בעזרת ייעוץ של חברת ניהול נכסים תוכלו לבחור בסוג השיפוץ המשתלם ביותר עבור הנכס שלכם, ולזכות בסיוע וליווי מקצועי של לכל אורך ההליכים.

מעקה זכוכית לבריכה שתול בתעלה

שינוי בתכנון החלל והרחבתו

לעיתים קרובות בתים ישנים סובלים מתכנון לקוי של המרחב, שאינו משרת את הצרכים של הדיירים או הלקוחות. תכנון לקוי של חלל עשוי להתבטא בחדרים קטנים, במחסור בחלונות ופתחים, ובהיעדר פרקטית. ואולם, על ידי שינוי מבנה החלל ניתן למקסם את ניצולו, למשל על ידי הוספת חלונות ודלתות הזזה מזכוכית, שבירת קירות או הוספת קירות גבס. כמו כן, ניתן להעלות את ערך הנכס על ידי הרחבת הבית והוספת חדר או מרפסת. יש לציין כי מרבית העבודות הללו דורשות תכנון אדריכלי, ובמקרים של הרחבת נכס גם היתרי בנייה רלוונטיים.

צביעת הנכס ושדורג חלליו

לעיתים קרובות ניתן להעלות את ערכו של נכס ולהפכו ליותר אטרקטיבי על ידי צביעתו מחדש, לצד הוספת אלמנטים מודרניים שישדרגו את מראהו. לדוגמא, סתימת סדקים, קילופים ואזורי רטיבות משפרים באופן ניכר את חזות הנכס, וגם הוספה של אלמנטים כמו מעקה מודרני מזכוכית בבית או במשרד, ואף החלפה של המדרגות הישנות למדרגות זכוכית או עץ. לאלו מצטרפים החלפת ויטרינה, בניית נישה מגבס או הוספת חיפוי זכוכית דקורטיבי במשרד או בחלון ראווה, אשר מסייעים להפיכת הנכס לעכשווי ומרשים. לפני שאתם בוחרים בעלי מקצוע רצוי לגבש תקציב מראש ולא על הדרך

מספר נגיעות קטנות משנות את הנכס

קיימים נכסים שאין אפשרות לשפצם או שהשיפוץ אינו כלכלי בהם, אך לעיתים קרובות ניתן לשנות את תדמיתם פשוט על ידי סידור אחר ושינוי של סוג הריהוט. כך לדוגמא, במקרה של בניין משרדים החלפת דלפק עץ ישן בדלפק זכוכית תתרום ליצירת חלל נקי, אלגנטי ומקדם. כמו כן, חלל עמוס ומגובב יוצר רושם שונה לחלוטין לעומת חלל עם ריהוט תואם, מסודר ומאורגן. חשוב להבין כי בחירת הנכס על ידי הקונה נעשית לא מעט לפי תחושת בטן, ובמידה שהמבקר מרגיש בנוח גוברים הסיכויים שיבקש לרכוש את הנכס שלכם או להשכירו.