עיצוב הבית עם שילוב אלמנטים של זכוכית

בבואכם לעצב את הבית, חשוב מאד להתוודע לשינויים השונים אשר חלו בשנים האחרונות בתחום עיצוב פנים כמו למשל עיצוב בית בשילוב אלמנטים של זכוכית. מבין החומרים השונים הזכוכית מעניקה אלמנט של יופי ויוקרה גם יחד ויוצרת מראה יפה לכל המתבונן. הבחירה בזכוכית נחשבת לבחירה מעניינת במיוחד אשר מעניקה לבית מראה ייחודי.

כיצד ניתן לשלב את הזכוכית בבית

אם בעבר שילוב זכוכית נחשבה לסמל סטטוס, הרי בשנים האחרונות ניתן לראות כי רבים בוחרים לשלב את הזכוכית בבית שלהם.

אם כן , ניתן לשלב את הזכוכית בבית באמצעות התקנת מעקות זכוכית הנחשבים לאביזר בטיחות בקרב הדיירים המתגוררים בבית. במידה ואתם מעוניינים לשדרג את מראה המדרגות תוכלו לעשות זאת באמצעות התקנה של מעקות זכוכית המאפשרים שמירה מפני נפילה. בנוסף, ניתן גם להתקין מעקות זכוכית במרפסת הבית המאפשרים להתבונן על הנוף.

תוספת של מדרגות זכוכית : ניתן גם להוסיף מדרגות זכוכית על מנת ליהנות ממראה יוקרתי בבית.

מקלחונים מזכוכית : דלתות מקלחונים העשויות זכוכית מקנות מראה יפה וייחודי לבית.

חיפוי קיר זכוכית : כיום ניתן לחפות קירות וכך להפוך אותם לדקורטיביים. חיפוי זכוכית משתלב נהדר בחלל המטבח ומעניק מראה יפה לאחד החדרים הפופולריים ביותר בבית.

מחיצות זכוכית: אם ברצונכם ליצור מחיצות על מנת לחצות את החלל ניתן לעשות זאת באמצעות שילוב של זכוכית המאפשרת לחלל להיראות יפה ומרהיב ביותר.

ריהוט מזכוכית: זכוכית נחשב לחומר גמיש במיוחד ולכן ניתן למצוא כיום ריהוט מזכוכית  כמו למשל שולחן או דלפק בר.

מעקות זכוכית למדרגות בעבודת זכוכית של שבירו זכוכיות בע''מ

 החשיבות של שילוב אדריכל בעיצוב הבית

בבואכם לעצב את הבית תוך שילוב אלמנטים של זכוכית ההמלצה היא להיעזר באדריכל הבקיא בתחום עיצוב הפנים, אשר יש ביכולתו לעשות שימוש בעין המקצועית שלו לטובת עיצוב הבית שלכם. האדריכל יהיה מעוניין לשבת ביחד אתכם ולבחון את המבנה על מנת לראות כיצד שילוב הזכוכית משתלב בבית ותורם לתוצאה הסופית.  בחירת חומרים אשר ישולבו בבית יש לעשות בקפידה יתרה, בבחירת זכוכית יש לשים דגש גם על עניין הבטיחות, סוג הזכוכית ואיכותה הן דבר שאין להתפשר עליו ויש להתייעץ עם איש מקצוע לפני הבחירה הסופית.

במסגרת תפקידו האדריכל יעסוק בפתרונות יעילים לשינויים בקרב החללים הפנימיים  בבית. חשיבותו של האדריכל אינה רק בבחינת היבטים אסתטיים אלא גם בהיבטים מעשיים אשר יקבעו את השימוש בבית . במטרה לבחור את איש המקצוע המתאים ביותר חשוב מאד לבחון האם הוא חבר באגודת האדריכלים בישראל. חשוב לבחור באדם עם תשוקה לאדריכלות, אתם לא רוצים שאדם יתייחס לעיצוב הבית שלכם כ"עוד יום במשרד", עיצוב הבית ישפיע לכם מהותית על החיים ואתם רוצים אדם שמבין זאת  . עוד נדגיש כי הקבלה לאגודת האדריכלים בישראל נעשית לאחר מבחן קבלה והצגה של תיק עבודות . בשל העובדה כי לאגודה יש תקנון  וחוקה- אדריכל המתקבל לאגודה הינו איש מקצוע אשר עמד בכל מבחני הקבלה השונים וניתן להסיק כי מדובר בבעל מקצוע מהימן .