עיצוב חנויות עם מוצרים מזכוכית

זכוכית היא מהדברים המרשימים ביותר שיש בטבע. השילוב של המראה הנפיץ והשביר, יחד עם העוצמה והחוזק המבני שלה, הופכים את השימוש בזכוכית כאמצע תצוגה לאחד המהותיים והמשפיעים בעולם התצוגה. למעשה, מעצבי פנים רבים בוחרים להשתמש במוצרים אלה כמו לדוגמא, שולחנות זכוכית בכדי להעניק לחנויות ועסקים מראה רשמי ומכובד. אבל עיצוב עם זכוכית הוא לא דבר שיש לעשות כלאחר יד ולכן, כמומחים במוצרי זכוכית, אנחנו רוצים להציג בפניכם כמה דברים שחשוב לדעת על עיצוב חנויות עם מוצרים מזכוכית.

הבסיס של עיצוב חנויות עם מוצרי זכוכית

כדי להבין את הבסיס של עיצוב חנויות עם מוצרי זכוכית אנחנו רוצים להביא כדוגמה את אחת החברות המפורסמות בעולם – אפל. חנויות אפל מעוצבות בצורה ייחודית המקנה להן את המראה המודרני והנחשק שהמותג אימץ. בעזרת שימוש נרחב בזכוכית יצרו בחנויות מראה אלגנטי ונקי שמאפשר למוצרים לגנוב את הפוקוס, ובזכות זה שהמוצרים עצמם מעוצבים באופן נקי אנחנו מקבלים חיבור קוסמי שעובד בצורה מושלמת.

אבל אתם לא חייבים לעצב את כל החנות שלכם בזכוכית ואתם ממש לא צריכים לנסות ולהיות אפל. בחירה במוצרי זכוכית כמו ארון תצוגה שקוף מזכוכית יכולים לעזור בעיצוב החנות שלכם בצורה שתעשה את העבודה. הבסיס שבשימוש בזכוכית הוא למען חשיפת המוצרים שלנו לעוברים ושבים, אך מעל לזה לזכוכית ישנן השלכות פסיכולוגיות חיוביות שעליהן נרחיב בהמשך. כרגע אנחנו רוצים להדגיש את הנקודות העיקריות שאפשר להרוויח משימוש בזכוכית:

• מגביר מכירות – העובדה שאנחנו ממקדים את תשומת הלב של הלקוח הנכנס לחנותנו אל ארון התצוגה מזכוכית מאפשרת לנו להבדיל את המוצרים המוצגים בו משאר החנות. עוד לפני שהעובדים ידברו עם הלקוח, התצוגה תשחק תפקיד מרכזי ועל פי בדיקות ומחקרים מדובר על כלי מוכח להגברת מכירות בחנות.

• אבטחה – מצד אחד אנחנו רוצים להציג ללקוחות את כל המלאי שלנו, אך באותה נשימה יש מוצרים שעליהם אנחנו רוצים לשמור מכל משמר. ארונות תצוגה מזכוכית מאפשרים לנו להציג את המוצרים בצורה מרשימה, אך עדיין להיות מאובטחים ולמנוע גישה אליהם.

• משדרים תחכום – בזכות המשחק העדין שנוצר בין השבריריות של הזכוכית לבין החוזק שלה, התוצאה שאנחנו מרוויחים ממוצרי זכוכית היא של תחכום ויוקרה. עיצוב חנויות עם מוצרים מזכוכית מצליח ללכוד בצורה הטובה ביותר את שני הרכיבים האלו והעובדה שאפשר להתאימו בצורה מלאה הופכת אותו לבחירה מועדפת על בעלי עסקים רבים.

• תחזוקה נוחה – ניהול ותחזוקה של חנות הם מהדברים שלוקחים לנו את מרבית הזמן ביום יום. ארונות התצוגה והמוצרים הנלווים שבחנות לא אמורים להיות נטל ולהוסיף לנו עבודה ושווה לדעת שארונות תצוגה מזכוכית נחשבים לנוחים לניקוי והם לא דורשים עבודות תחזוקה מיוחדות.

עיצוב חנויות עם מוצרים מזכוכית

לשים את המוצר בפרונט עם מוצרי תצוגה מזכוכית

השימוש במוצרים מזכוכית בחנות מאפשר לנו למעשה ליהנות משני העולמות – מצד אחד להציג את המוצרים בצורה מרשימה ואלגנטית, ומן הצד האחר לשמור שהפוקוס יהיה על המוצרים ולא על התצוגה. עסקים רבים מנסים כיום לבדל את עצמם ממתחריהם על ידי שימוש בפירוטכניקה ואווירה, אך למעשה הם מסתירים את המוצרים שלהם או את העובדה שאין במוצריהם כל ייחוד. לעומת זאת שימוש במוצרים מזכוכית מביא לנו את התוצאה ההפוכה שהיא הפניית תשומת הלב למוצר, אך באותה נשימה הענקת מראה ייחודי ושובה.
לפני שתרוצו לבחור מוצרי זכוכית לחנות שלכם חשוב שתעצרו רגע ותסתכלו על החנות שבה אתם עומדים. נסו לחשוב על האפקט שהלקוחות שלכם יחושו כאשר יצעדו בפעם הראשונה אל תוך החנות. האפקט הזה הוא שאמור להיות נר לרגליכם בכל שלבי עיצוב החנות ועליכם תמיד להיות עם יד על הדופק ולהבין מה ההשפעה של כל דבר קטן שתוסיפו או תגרעו מעיצוב החנות שלכם.