עיצוב מקלחונים מזכוכית: טיפים לבחירה ועיצוב אישי

מקלחונים מהווים את הפתרון האידיאלי ביותר לחדרי רחצה בגדלים שונים, כאשר בין יתר סוגי המקלחונים תוכלו למצוא שני סוגי מקלחונים המתאפיינים בשתי צורות פתיחה שונות, האחד, מקלחון הזזה בו דלת הזכוכית נעה לצד על גבי מסילות, והשני, מקלחון פתיחה בו דלת הזכוכית מורכבת על צירים והיא נפתחת כלפי פנים או חוץ.

שני סוגי מקלחונים אלו מוצעים לכם כיום במגוון רחב של צורות שונות אותן ניתן להתאים לסגנון העיצובי המועדף עליכם ביותר וזאת בהתאם למידות חדר הרחצה העומד לרשותכם, גודל האגנית אליה מתקנים מי הרחצה ושקיפות הזכוכית הרצויה לכם.

מקלחון זכוכית – סוגי הזכוכית הנפוצים

עיצוב מקלחונים מתאפשר בין היתר באמצעות בחירת סוג הזכוכית, כאשר בין יתר סוגי הזכוכית הנפוצים ביותר לצורך עיצוב מקלחונים תוכלו למצוא: זכוכית שקופה, זכוכית אטומה, זכוכית מחוספסת, זכוכית חלבית וזכוכית מעוטרת בדוגמאות שונות, כאשר גם את סוג הזכוכית מומלץ להתאים בראש ובראשונה לגודל חדר הרחצה וזאת מכיוון שזכוכית אטומה בחדרי רחצה קטנים יותר, עלולה ליצור תחושה של צפיפות ולכן לחללים קטנים מומלץ לרכוש מקלחון מזכוכית שקופה המגיעה בגוונים שונים. כך או אחרת, עובי הזכוכית המומלצת למקלחונים השונים הינה בין 6 ל-10 מ"מ. בעת רכישת הזכוכית למקלחון חשוב לשים לב גם לעמידתה בתו תקן של מכון התקנים הישראלי. זכוכית למקלחונים המאושרת על ידי מת"י (מכון התקנים הישראלי) הינה זכוכית רבודה או זכוכית מחוסמת.

עלויות ותקציב

בדומה לכל אלמנט עיצובי אחר בסביבת המגורים, גם עיצוב מקלחונים מזכוכית הוא בסופו של דבר פונקציה של עלות ומסגרת תקציב אישי העומד לרשותכם. העלות למקלחון בגודל ממוצע של 80 על 80 או 90 על 90 ס"מ נעה בין 2,000 ל-4,500 שקלים, כאשר תוספות כגון אגנית או הגדלת שטח המקלחון מייקרת את עלות המקלחון במאות ועד אלפי שקלים נוספים.

צפו בדוגמאות

מקלחונים לאמבטיה בעיצוב של שבירו

מקלחונים מעוצבים בהתאמה אישית

מקלחונים מעוצבים לחדר הרחצה הינם מקלחונים המותאמים באופן האופטימאלי ביותר לגודל חדר הרחצה וצרכי הרחצה שלכם והם מגיעים כיום במגוון רחב של תצורות שונות כגון: מקלחון חזית, מקלחון פינתי (מעוגל או קטום) ואפילו אמבטיונים שהם למעשה מקלחונים "המתלבשים" על גבי גוף האמבטיה.

היכן לרכוש מקלחונים?

מקלחונים מזכוכית מומלץ לרכוש אך ורק מספקים ונותני שירות מנוסים ומקצועיים המאפשרים לכם ליהנות מהיצע גדול של מקלחונים מזכוכית לצד תקן איכות ובטיחות (בהתאם לתו התקן הישראלי) לכל אחד ואחד מהם. בחירה בספק גדול ומנוסה תבטיח לכם גם מוצרי איכות וגם שירות מקצועי לצד אחריות, כאשר בחלק מהמקרים השירות כולל גם התקנת מקלחונים מזכוכית. ספקים גדולים העוסקים בייצור מקלחוני זכוכית מעמידים לרשותכם גם שירותי ייעוץ והכוונה המוצעים לכם על ידי יועצי אמבטיות וחדרי רחצה עימם תוכלו להיוועץ בכל הנוגע לעיצוב חדרי הרחצה בביתכם.