עיצוב פנים מודרני בשילוב אלמנטים מזכוכית

תהליך עיצוב פנים מורכב מהיבטים שונים, אולם ברובו מבחירה נכונה של חומרים אשר ישתלבו בצורה נכונה בחלל הבית. כיום, בעלי בתים רבים מעדיפים לשלב מעצבת פנים בתהליך עיצוב הבית, על מנת להגיע לתוצאות טובות. מעצבת פנים תוכל לשבת יחד עם בעלי הדירה ולבחון את הסגנון הרצוי ולאחר מכן לתרגם את המראה הרצוי לידי עיצוב בפועל. כאשר מדברים על בחירה נכונה של חומרים שישולבו בחלל הבית, מדברים על חומרים נפוצים ומוכרים לנו היטב, כגון – עץ מלא, תחליפי עז, אלומיניום ובין היתר גם שילוב של זכוכית דקורטיבית המקנה לחלל מראה יוקרתי.

את הזכוכית ניתן לשלב במקומות רבים בחלל הבית, חלקם יהיו זכוכית חלקה לגמרי שתקבל במה משלה, ובחלקם הזכוכית תהיה משלבת עם חומרים נוספים כדוגמת עץ מלא, ברזל או אלומיניום. למעשה, הכל עניין של שילוב נכון ובחירה נכונה של אלמנטים לעיצוב פנים מודרני שבהם תשולב הזכוכית הדקורטיבית בצורה מושלמת.

אלמנטים של זכוכית בעיצוב פנים מודרני
אלמנטים של זכוכית בעיצוב פנים מודרני

אז בואו נראה היכן ניתן לשלב זכוכית כחלק מתהליך עיצוב הפנים

מעקות זכוכית

מעקות הם אחד הדברים החשובים ביותר לבטיחות דיירי הבית וישנו תקן מיוחד בחוק העסק בנושא זה, ועל דיירי הבית לעמוד בתקנים אלה על מנת לשמור על ביטחונם. מעקות זכוכית דקורטיביות ובעלות שיק יוקרתי מאפשרות לכל אחד מאיתנו לשבת במרפסת ולהתבונן בנוף גם בישיבה. כמו כן, מעקות זכוכית יעילות לבתים שהם יש מדרגות ויש צורך להתקין מעקות לצור שמירה מפני נפילה.

מדרגות זכוכית

מדרגות אלה מתאימות לבתים המסוגננים היטב, וכאלה שמעוניינים במראה דקורטיבי יוקרתי. המדרגות יכולות להיות שקופות או מזכוכית חלבית מעוטרת שתקנה לחלל הבית שיק מיוחד.

מקלחונים דקורטיביים

דלתות המקלחונים יכולות להיות עשיות מפלסטיק או מזכוכית עבה, מובן שזכוכית היא יותר פופולרית בשל המראה השיקי שלה וקלות הניקיון שלה. את המקלחונים ניתן למצוא במגוון רב של עיצובים המתאימים לעידן המודרני.

חיפוי קיר זכוכית

הוא טרנד חדשני המאפשר לחפות כל קיר רצוי ולהפוך אותו לדקורטיבי. חיפוי זכוכית מתאים בעיקר לחיפוי במטבח והוא מחליף בגאווה את חיפוי האבן ומבטיח מראה דקורטיבי לצד קלות ניקיון ואחזקה.

מחיצות זכוכית

על מנת לחצות חלל בצורה דקורטיבית, ניתן לבצע זאת על ידי מחיצה העשויה מזכוכית שקופה או חלבית ולאפשר לחלל להראות מושלם. כמו כן, ניתן לשלב על מחיצות הזכוכית דקורציות מרהיבות או שילב של מראות שיהפכו את החלל לגדול ומרווח יותר.

רהיטים מזכוכית

חומר הזכוכית כה גמיש לעבודה, מה שמאפשר לנו למצוא רהיטים דקורטיביים העשויים מזכוכית או משולבים יחד עם חומרים נוספים כדוגמת עץ, ברזל, אלומיניום ועוד. הרהיטים הפופולריים המשולבים עם זכוכית הם – שולחן סלוני, שולחן וכסאות לפינת האוכל, דלפק בר מזכוכית, ויטרינות יפיפיות בשילוב זכוכית, ארונות מטבח עם קלאפות, שידות ועוד מיני רבים.