רעיונות יפים לדרכים פשוטות במיוחד לשדרג את עיצוב הבית

המקום הבטוח שלנו

הבית האהוב שלנו הוא ללא ספק המקום האהוב עלינו בעולם. יש שם את האנשים שאנחנו אוהבים, את הזכרונות שלנו, תחומי העניין שלנו ואולי החשוב ביותר – שקט ונחת שיש לנו שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. עיצוב נכון של הבית הוא ללא ספק אחד הדברים החשובים ביותר בשגרה בריאה של אדם – אחרי יום עמוס חשוב להגיע לבית נעים ומזמין, שיאפשר לנו להיטען בכוחות מחודשים להמשך. הבעיה עם כן, היא שלא פעם מציאת הרעיונות לעיצוב המושלם יכולה להיות מאתגרת ומעייפת כשלעצמה. בשביל לעזור לכם לשדרג את עיצוב הבית האהוב שלכם, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות שייתנו לכם השראה. בהצלחה!

תתחדשו במדף ספרים

מדף ספרים הוא פריט עיצובי בסיסי ואלגנטי שיכול לשדרג בקלות עיצוב של כל בית. מדף הספרים מאופיין בצבעים האלגנטים של הספרים שיושבים עליו, באווירה אינטלקטואלית ובאופי ייחודי שאין למרבית הפריטים העיצוביים האחרים. את המדף תוכלו למלא בספרים שקראתם ואהבתם במיוחד, בספרים שקניתם לעצמכם ואתם מעוניינים עוד לקרוא וכמובן גם בדיסקים, תקליטורים או כל פריט אחר שנוגע לתחום עניין תרבותי שקרוב אליכם. מגניב, לא?

תוסיפו קישוטים שנוגעים לתחומי העניין

בסופו של דבר, הבית האהוב שלנו הוא המקום המושלם להבעה עצמית. ולכן, רק הגיוני שהדבר יבוא לידי ביטוי בעיצוב הבית. את קירות הבית האהוב שלכם תוכלו לקשט בפריטים שנוגעים לתחומי העניין הקרובים אליכם – החל מלתלות את הגיטרה הקלאסית שלכם על אחד מקירות הסלון או למקם את הפסנתר האהוב שלכם במרכז הסלון ועד ללתלות ציורים שהכנתם, למקם פסל שעיצבתם בעצמכם על אחד ממדפי הבית ולמעשה – לשדרג את עיצוב הבית בכל פריט ייחודי שנוגע לכם ללב.

תשדרגו את המקלחת הביתית

המקלחת הביתית היא אחד מהמקומות האהובים בבית עבור רבים מאיתנו. היא מהווה מקום מפלט, מאפשרת לנו להתנקות מהיומיום וממלאת אותנו בתחושת נחת מפנקת. דרך פשוטה ומופלאה לשדרג את עיצוב הבית, תהיה לעצב את המקלחת מחדש. באמצעות טכניקה של צריבה על זכוכית, ניתן להוסיף הדפסים על זכוכית המקלחון שיוסיפו לו סגנון ייחודי מסקרן. אפשרויות נוספות יהיו לקנות שטיחון מקלחת חדש, להשתדרג במדף נגיש למקלחת ולהוסיף כמה פריטים עיצוביים שיוסיפו לו חן. אז איך תעצבו את המקלחת שלכם?

תעשו מייקאובר מהפכני לבית

אם אתם רוצים ללכת בגדול ולא מוכנים להתפשר על שינויים גדולים – כנראה שהתשובה עבורכם תהיה ללא ספק מייקאובר מהפכני. עבור סכומי כסף מעט יותר גדולים תוכלו להנות מתמיכה של אנשי מקצוע ולעצב ריהוט חדש לסלון הבית, לשבור קירות ולהתחדש בבית חדש לגמרי. בהצלחה!