רעיונות לעיצוב הבית עם זכוכית

בשנים האחרונות, הזכוכית נהפכה לחומר מבוקש ביותר בקרב מעצבים ואדריכלים בכל העולם. כשזה נוגע לעיצוב, ניתן לעשות איתה דברים מדהימים. אז איך אפשר לשלב את הזכוכית בעיצוב הבית? המשיכו בקריאת המאמר ותגלו..

זכוכית במקום קרמיקה

ניתן להשתמש בחיפוי זכוכית במקום באריחי קרמיקה. היום, ניתן למצוא מגוון גדול של זכוכיות בכל מיני צבעים ובכל מיני עוביים שונים. עם אותן הזכוכיות, ניתן להגיע לעיצובים מדהימים, שכל אחד יכול להתחבר אליהם. ניתן לבחור בזכוכית נייטרלית שתשתלב עם הקיר ליצירת מראה נקי וניתן לבחור בזכוכית צבעונית עם כל מיני מרקמים והדפסים שונים להענקת טאץ' שונה וייחודי למטבחים וחדרי אמבטיה.

חיפוי זכוכית הוא לא רק יפה, אופנתי ומעוצב אלא יש לו יתרונות רבים. יתרונות כמו, עמידות לרטיבות ולכלוך, קל לתחזוקה ובטיחותי. אגב, את חיפוי הזכוכית ניתן להלביש על אריחי הקרמיקה הקיימים ובכך לחסוך שיפוץ גדול ויקר.

מחיצות זכוכית

כיום, בכל הקשור לעיצוב הבית, יש נטייה למרחב פתוח ואוורירי ככל האפשר. לכן, מעצבים בוגרי לימודי עיצוב פנים ובעלי ההסמכות המתאימות, מציעים לשבור את הקירות שמפרידים בין חלל המטבח לחלל הסלון ובכך להפוך הבית לאופן ספייס גדול. שימוש במחיצות זכוכית יהיה מצוין למי שרוצה לחיות עם קירות אבל להרגיש בלי. מחיצות כאלה מעניקות תחושה של נפרדות ופרטיות ומצד שני, הן מייצרות תחושה של מרחב פתוח. יש מגוון של מחיצות כאלה בכל מיני סגנונות ועיצובים כולל מחיצות כאלה שהינן אקוסטיות (הדבר מצוין למי שיש פינת עבודה בסלון והוא רוצה לייצר שקט מהרעשים שיש בחלל הסלון).

מדרגות זכוכית

מדרגות כאלה מייצרות בבית אפקט עוצר נשימה. מדרגות כאלה, מייצרות תחושה של ניקיון, אלגנטיות ומינימליזם. הזכוכית היא הרי שקופה ובזכות השקיפות הזאת, יש תחושה של ריחוף באוויר. מעבר לכך, השקיפות הזאת גם איננה חוסמת את כניסת האור לבית והיא משרה אווירה של בית יותר מרווח ואוורירי. היום, תוכלו למצוא מגוון סוגים ועוביים של זכוכית, כך שיהיה ניתן לתכנן גרם מדרגות בטיחותי. אם בכל זאת אתם מעדיפים את המדרגות הסטנדרטיות העשויות מעץ או שיש, תוכלו להשלים את המראה שלהן עם מעקה זכוכית יוקרתי. שגם הוא ייתן אפקט מרהיב ותחושה של מרחב.

חלונות תקרה וגגות זכוכית

בהרבה בתים, לא נכנס מספיק אור לבית. על מנת לפתור את הבעיה, ניתן להתקין חלונות תקרה וגגות זכוכית. מדובר על פתרון אלגנטי ויוקרתי, המפחית משמעותית את השימוש באור מלאכותי. אפשר לתכנן גגות זכוכית עם פתיחה חשמלית ובכך להכניס גם אור לבית וגם אוויר נעים. מבחינת חלונות, יש לקחת בחשבון את מסלולה של השמש ובהתאם לכך לתכנן חלונות התקרה. בכל מקרה, אם אתם מחליטים לעשות זאת, יש להתייעץ עם מומחים לעבודות זכוכית שימליצו על בחירת הזכוכית המתאימה.

רהיטי זכוכית

היום ניתן למצוא את הזכוכית משולבת בכל מיני רהיטים. מדובר לא רק על שולחנות אוכל ושולחנות קפה, אלא גם בכיסאות, ארונות, ספריות, דלפקים למטבח ועוד. אגב, גם במשרדים ניתן לראות שימוש ברהיטים עם זכוכית. הם מייצרים מראה יוקרתי ומתוחכם.