שדרוג חדרי אמבטיה ע"י חיפוי זכוכית

מגוון המוצרים לחיפוי קירות בחדרי האמבטיה הולך וגדל במהירות בתקופה האחרונה. השוק מציע היום מגוון של חומרים וביניהם גם חיפוי מזכוכית שקופה או צבעונית. חיפוי זה פשוט מעלים את הבעיה הנפוצה בחדרי האמבטיה המסורתיים – עובש בין האריחים.

חיפוי מזכוכית יכול להיות שימושי בכל תחומי חדר האמבטיה והוא יעניק לכם משטח חזק וחלק שכל מאוד לניקוי, לשמירה על ההיגיינה ולתחזוקה. פני השטח של הזכוכית עמידים לחלוטין בפני עובש והוא ניחן באיכויות מדהימות וייחודיות מבחינת יכולת ההשתקפות שתאיר באור יקרות כל חדר אמבטיה באשר הוא.

מגוון אפשרויות חיפוי קירות חדרי אמבטיה מעוצבים שזמינים בשוק, מאפשר לכם בחירה אמיתית לעיצוב וליצירת מראה ייחודי משלכם, כשהשמיים הם הגבול. תוכלו אפילו להדפיס תמונות או צורות על גבי הזכוכית.

עיצוב נפוץ נוסף הוא שילוב של לוח בעל מרקם וצבע שונה משאר האריחים שבחרתם. כך אפשר להפתיע ולגוון את חיפוי הקיר.

טכניקות ייצור

לצורך ייצור לוחות לחיפוי קיר בחדר האמבטיה משתמשים בלוחות עבים בטיחותיים בעובי של 6 מילימטרים. לחיפוי הקיר שנמצא בגב הכיור רצוי לבחור בלוחות זכוכית שמתאימים במיוחד לאזור זה. בעת ההתקנה משתמשים בסיליקון עמיד בפני עובש שמשמש לאיטום כל החיבורים וגם מבטיח עמידות חזקה בפני מים.

החומר שמכסה את גב הזכוכית עשוי אף הוא מחומר עמיד בפני לחות ועובש. לכן, חיפוי זה פשוט מושלם לשימוש באזורים רטובים ומתאימים מאוד לחיפוי חדרי אמבטיה מעוצבים וייחודיים.

לפני ההתקנה של חיפוי הזכוכית הצבעונית חשוב למדוד במדויק את החלל שצריך להשאיר לברזים, למדפים, למסילות הווילון או דלת ההזזה במקלחת, למתקן לתליית המגבת, או כל אביזר אחר שתרצו להוסיף על קירות חדר האמבטיה. כך תוכלו להשיג התאמה מושלמת של כל אביזרי חדר האמבטיה שלכם.

חיפוי מזכוכית צבעונית במקום אריחי הקרמיקה המסורתיים

חיפוי זכוכית למקלחת
חיפוי זכוכית למקלחת

חיפוי קירות עם זכוכית צבועה נחשב בעולם העיצוב המודרני לחיפוי מהיר ולאלטרנטיבה מעולה לאריחי הקרמיקה. מלבד האיכויות הדקורטיביות, לזכוכית יש יתרונות נוספים על פני אריחי הקרמיקה כמו חיבורים מינימאליים בין האריחים או הלוחות, וקלות רבה ביותר באחזקה ובניקוי. לעומת חומרי חיפוי אחרים, קיים מגוון רחב של גוונים שמהם ניתן לבחור את הצבעוניות המתאימה לכם.

הזכוכית משמשת יותר ויותר אדריכלים שמחפשים עיצוב שיוסיף אור טבעי לעיצוב הפנים ויצור חופש ומרחב פתוח. לכן, הזכוכית הצבעונית או השקופה היא חיפוי נפלא לא רק חדרי אמבטיה, והיא משמשת גם לעיצוב קירות באזורים ציבוריים כמו מסעדות וחנויות, או לחיפוי קירות במשרדים אלגנטיים. בנוסף, ניתן להשתמש בחומר חיפוי מדהים זה גם לכיסוי דלפקים, מדפים, ריהוט מסחרי, שולחנות זכוכית, מארזי מקלחת ועוד.

בעשור האחרון עיצוב סוויטת חדר שינה / חדר אמבטיה כחלל פתוח הפך לפופולארי מאוד במלונות יוקרה ברחבי העולם. הורדת קירות חדר האמבטיה לחלוטין, הקמת חדרי אמבטיה עם קירות זכוכית (עם או בלי וילונות או דלתות לפרטיות), והתקנת מקלחות שמאפשרות לאור הטבעי לחדור לתוך החלל ולאוויר לזרום – מצביע על עיצוב עתידני בסגנון ספא שמתחיל לגלוש גם לבתים פרטיים.

בכל מקרה, גם אם עדיין אתם מצניעים את חדר האמבטיה, ולא פותחים אותו לחדר השינה, כבר לא צריך יותר להיאבק בניקוי העובש המטריד שמכער את חדר האמבטיה שלנו, אפשר פשוט לבחור חיפוי של זכוכית צבעונית וליצור עיצוב יפהפה ומואר.