שילוב זכוכית בחלונות אלומיניום

חלונות האלומיניום הפכו לטרנד פופולארי בשנים האחרונות. יותר ויותר בתים משתמשים בחלונות האלומיניום ואף ישנם כאלה העושים שליבו זכוכיות בחלונות האלומיניום. שילוב הזכוכית והאלומיניום יוצר מראה מיוחד ואיכותי העמיד לאורך שנים רבות ומוסיף רבות לבית.

חלונות אלומיניום כפריט חובה בבית

אם אתם רוצים חלונות מיוחדים שישדרו יוקרה ואיכותיות אתם חייבים חלונות אלומיניום. עם חלונות אלומיניום תוכלו לשלב זכוכית או כל חומר אחר ולהעניק לחלונות שלכם שיק שונה. הודות לחומר האלומיניום כניסת האור והאוויר אל חלל הבית יוצרת מרחב מואר ואווררי, ולכן לקבל חומר איכותי וחזק לאורך שנים רבות, בנוסף לעמידות האלומיניום בפני עובש ורטיבות. כמו כן, באמצעות האלומיניום תוכלו ליצור מסגרת חזק ממש בדומה לחלונות הבלגיים וכן לחלק את שטח הזכוכית למספר פתחים. כך למעשה אתם מקבלים חלון שהוא גם דקורטיבי אשר ניתן לחלק את מפתחי הזכוכית שלו באופן שווה או אי אסימטרי באמצעות פרופילי האלומיניום בכל צבע שתבחרו. בסופו של דבר אתם מקבלים חלון אסתטי ונעים למראה שמושך את תשומת לב האורחים ובני הבית כאחד.

זכוכיות ואלומיניום בחדר האמבטיה

אם אתם רוצים לשלב חלונות אלומיניום גם בחדר האמבטיה תוכלו לעשות זאת בקלות רבה. באמצעות שילוב זכוכית בחלונות האלומיניום וכן במקלחונים העשויים מזכוכית ונסגרים באמצעות וילון תוכלו לתת לאמבטיה שלכם שיק חדשני וייחודי. עמידות האלומיניום בפני רטיבות תחסוך לכם את החלפת וילון המקלחת אשר צובר עובש ולכלוך לאחר תקופה ארוכה. הודות לשילוב בין הזכוכית לאלומיניום תוכלו לקבל חדר מואר הודות לאור השמש אשר חודרת אל מבעד לחלון. כך שאתם מרוויחים גם חדר עמיד מפני רטיבות וגם אוורור ואור חזק של אור יום הנכנס דרך חלון האמבטיה שלכם.

אלומיניום בשילוב זכוכית במטבח הביתי שלכם

בא לכם מטבח חדיש ומיוחד? עם אלומיניום בשילוב זכוכית תוכלו לעשות זאת. באמצעות שילוב זכוכית בחלונות האלומיניום תוכלו ליצור מראה יוקרתי ואיכותי למטבח שלכם. חומר האלומיניום בשילוב הזכוכית יקנה למטבח שלכם מראה חדיש ואסתטי לעין, ובנוסף לכך תוכלו ליהנות מחומר האלומיניום הקשיח והחזק לאורך שנים רבות. תוכלו אף לשלב את חומר האלומיניום והזכוכית גם בדלת המטבח וכן בארונות המטבח ועוד. מעבר לכך, אם יש לכם דלת למרפסת שמש או לגינה, תוכלו לשלב גם בה את חומר האלומיניום לבד או בשילוב זכוכית ולתת לדלת שלכם שיק חדשני, מרשים ומיוחד. תוכלו להשתמש בזכוכית חלבית או שקופה לדלת זאת.

יתרונות השימוש באלומיניום וזכוכית יחדיו

לאלומיניום ישנם יתרונות רבים בהתאם לשימוש בחומרים אחרים: ראשית, מדובר על חומר עמיד וקשיח מאוד אשר מחזיק מעמד לאורך שנים רבות. שנית, הודות לחומר זה ניתן לשלב חומרים אחרים במקביל ולקבל שיק מיוחד ואיכותי. שלישית, חומר האלומיניום הוא חומר שדרכו אור השמש יכולה לחדור וכן אוויר. רביעית, חומר האלומיניום הוא חומר עמיד נגד רטיבות, כך שאתם יכולים לשכוח מעובש ולכלוך.

 

פירי מעליות מעוצבים מזכוכית חסינה