שילוב זכוכית עם עץ עבור ריהוט משרדי

עולם העיצוב של היום דוגל בקו עיצובי נקי ומינימליסטי ככל האפשר. אנחנו רואים ופוגשים את זה בהרבה מאוד תחומים. אם זה בעיצוב הבית או המשרד ואם זה בתחום הגרפיקה. אנחנו פוגשים את זה אפילו בתחום של עיצוב המזון כאשר עומס יתר ועיצוב כבד מידי כבר אינו נחשב.

שילובי זכוכית ברהיטים הם רק חלק מכל זה. רהיטים מעוצבים בקו נקי עם שילוב של זכוכית בוהקת ושקופה משלימה את המראה המשרדי ואת העיצוב הנקי והמוקפד שלו.

בשנים האחרונות אנחנו פוגשים את העולם העיצובי הנקי כאשר הוא למעשה תקף לכל מקום ובכל עניין. הגרפיקאים יודעים כי עיצוב גרפי מושלם זה עיצוב בקו נקי ואלגנטי. כך גם בתחום של עיצוב המזון. הצלחות של מסעדות השפים הגדולות בארץ ובעולם מציעים צלחות המעוצבות בצורה חלקה, נקייה (וכמעט ריקה…) אז גם כשאנחנו מדברים על עיצוב המשרד, אנחנו למעשה מדברים על אותו הדבר. המשרדים של היום מעוצבים גם כן בקו חלק ונקי עם מינימום אלמנטים.

דלתות ווטרינות משרדיות 2

מרהטים עם זכוכית

אז אם הייתם אומרים לפני עשר או עשרים שנה כי אפשר לרהט באמצעות זכוכית אף אחד לא היה מקבל את דבריכם. זה לא היה מתקבל כלל. אך הזמן שעשה את שלו הביא גם את הזכוכית אל התחום של ריהוט משרדי מעוצב , וכיום מדובר בעובדה מוגמרת. רהיטים רבים כוללים חלקים העשויים זכוכית. בכך המראה של המשרד כולו משתדרג לאין ערוך והוא נראה הרבה יותר נקי וגם הרבה יותר מרשים.

הזכוכית בעולם העיצוב

אנחנו מוצאים היום את הזכוכית מככבת בכל אספקט של עולם העיצוב. אם זה מעקות זכוכית למדרגות או מרפסות, מחיצות זכוכית מעוצבות, חיפויי קיר מזכוכית ועוד. השילוב של זכוכית בפריטי הריהוט והעיצוב השונים מקנים מראה יוקרתי ואקסקלוסיבי לכל חלל באשר הוא.

זכוכית במשרד? – לא רק בכוסות התה

אז אם עד היום התרגלתם כי רק כוסות התה או הקפה במשרד עשויים זכוכית, מהיום, תדעו כי גם הרהיטים עשויים לשלב זכוכית. זה עשוי להיות משולב בייצור דלפקי קבלה. כמו גם ריהוט חדרי ישיבות, כמו כן, שולחן ישיבות עשוי להיות מחופה זכוכית ולשאת אופי הרבה יותר מכובד.

כך גם עם שולחנות מחשב, שלא לדבר על ויטרינות, עם מדפי זכוכית וכדומה.

התרומה של כל הזכוכיות האלו במשרד, משדרגים במידה רבה את מראה המשרד. וכך המשרד כולו נהנה ממראה הרבה יותר נקי ונעים לעין, ובעקבות כך העבודה במקום גם כן משתפרת.

כי דירה נאה, ואם תרשו לנו להוסיף גם – משרד נאה – מרחיבים דעתו של אדם.