שיפוץ האמבטיה ב-4 רמות מחיר שונות

על מנת שכל שיפוץ יהיה מוצלח, קודם כל יש להגדיר את מסגרת התקציב. כאשר יש לכם מסגרת כלכלית, עליכם לא לחרוג ממנה. לפניכם, ארבע אפשרויות למסגרת תקציב, לשיפוץ חדר האמבטיה. מוגבלים בתקציב? לפניכם טיפים לשיפוץ האמבטיה ב- 4 רמות מחיר שונות

עד 3000 שקלים

במידה והצנרת והתשתיות שלכם בחדר האמבטיה הן במצב טוב, אתם רק זקוקים לשיפוץ קוסמטי. העלויות יהיו נמוכות וכאלה שניתן לעמוד בהן בהצלחה והנראות והאופי של חלל חדר האמבטיה ישתפרו בצורה מטורפת. האפשרות הזאת כמובן מתאימה לכם אם חדר הרחצה שלכם תקין ומתפקד אבל אתם רוצים קצת לרענן את המראה שלו. זוהי אופציה מצוינת במידה ואתם שוכרים או משכירים דירה. על מנת לשפר את אותה הנראות, תוכלו להשתמש במדבקות על גבי הקרמיקה, תוכלו לתלות מראה עם מסגרת מיוחדת, תוכלו להחליף את דלתות הארון שנמצא מתחת לכיור ואפילו לצבוע אותו בצבע אחר, תוכלו להחליף גוף תאורה לאחד יותר מעוצב וכמו כן תוכלו להחליף אביזרים בסיסיים כמו וילון לאמבטיה, מתקן נייר טואלט, פח אשפה ופריטים נוספים.

עד 7000 שקלים

תוכלו ליישם את כל מה שהוזכר בסעיף הקודם וכמו כן לרענן גם את מראה הקירות על ידי חיפוי האריחים בחדר האמבטיה. אין צורך להחליף את האריחים בכל חדר האמבטיה, אלא רק באזור המקלחון או האמבטיה וכמו כן באזור הכיור. בזכות שימוש באריחים מתאימים, תוכלו להעניק לחדר תחושה נעימה, קלילה וחמימה יותר. יש להביא בעל מקצוע שיש לו ניסיון בתחום והוא זה שיבצע את העבודה, כך שבסופו של דבר, תצא עבודה איכותית ויסודית.

מקלחון פינתי בזכוכית 8 ממ מחוסמת עם התזת חול גרפיקה עפ בחירת הלקוח הנותן מראה מודרנית וחדשנית לכל חדר אמבטיה

עד 20,000 שקלים

מדובר על מסגרת תקציב יחסית גבוהה, במסגרתה תוכלו להחליף את כל הכלים הסניטריים שיש לכם כיום בחדר האמבטיה וכמו כן תוכלו גם להחליף את הריצוף והקרמיקות. בזכות שיפוץ כזה, תוכלו לשנות לחלוטין את המראה והסגנון של החדר. מה תוכלו להחליף? את האסלה תוכלו להחליף לאסלה תלויה או עומדת, תוכלו לחדש את המקלחון או האמבטיה, תוכלו לחדש את הכיור הקיים ולהחליפו לכיור עשוי קוריאן, תוכלו לחדש את הברז וכמו כן תוכלו גם לחפות את הרצפה הקיימת באריחים צבעוניים עם טקסטורות מעניינות, תוכלו לחפות את הקירות, להוסיף עוד גופי תאורה וכמו כן אביזרים נוספים.

עד 30,000 שקלים

מסגרת זאת תאפשר לכם תכנון מחדש של חדר הרחצה. כאן תוכלו כבר לבחור בשיפוץ שיכלול החלפה של מערכות האינסטלציה ואפילו תוכלו לשבור קירות – במידה ואתם רוצים להרחיב את חדר הרחצה או לחלק אותו. לשלב התכנון, מומלץ להיעזר בשירותיהם של בעלי מקצוע מתחום עיצוב פנים ואדריכלות.

שורה תחתונה
שימו לב שאתם בוחרים את בעלי המקצוע בקפידה וביסודיות. חשוב מאוד שלאלו יהיה ניסיון בתחום חברה שמבצעת שיפוצים ושהם יהיו מקצועיים. מומלץ גם לבצע השוואת מחירים ולקחת הצעות מחיר כתובות ולראות מה השיפוץ כולל וכמה עולה כל דבר.